Mittwoch, 14. November 2012

Adwent - Deko



 Oto nasza propozycja
na dekoracje adwentowo-bozonarodzeniowa.

Kalendarz jeszcze nie jest wypelniony,
nie wiemy tez, czy bedzie on lezal w walizeczce czy tez wisial.

Ale koncepcja stoi.

Dienstag, 13. November 2012

Kalendarz adwentowy

 


Adwent tuz, tuz...
Myslicie juz troche nad przedswiatecznym wystrojem?
Bo ja tak.
Intensywnie.

Mam juz pewna wizje dekoracji
do pokoju Sary.

Pokaze niebawem.

A tymczasem postaram sie was
zainspirowac do zrobienia
badz kupienia kalendarza adwentowego.

Zadne tam banalne czekoladki
w tekturowym pudelku,
tylko pelne fantazji dekoracje
z ciekawymi prezencikami.

Oto moje propozycje:


Donnerstag, 8. November 2012

Moncler



 Ulubiona marka celebrytow ;)
Nie bez powodu.

Upolowalam i ja Monclera dla Sary.

Przed licytacja upewnilam sie,
ze kurtka jest oryginalna.

Niestety wiele kurtek jest podrobionych
i nie wartych swojej ceny.

Jesli chce sie wiedziec,
czy produkt jest oryginalny,
wystarczy zapytac sprzedawce o ...

Montag, 5. November 2012

Made in Paris




Dzisiaj na przekor szaro-burej pogodzie -
klasyczna elegancja z Paryza,
soczyscie czerwona.

Nawet nie bylam tego swiadoma,
jak duzo klasyki Sara ma w szafie.

Donnerstag, 1. November 2012

Monnalisa vs. Wojcik - Copyright

  Monnalisa

   Wojcik

Ten temat juz dosc dlugo za mna chodzi.
Dlatego zadam pytanie i
mam nadzieje, ze ktos mnie oswieci.