sobota, 18 kwietnia 2015

Moda w Paryżu - inspiracje na przyjecie urodzinowe





Jest temat przewodni.
W tym roku zapraszamy małe faszionistki do Paryża.
Impreza różowa, dziewczyńska, taka przesłodzona do granic możliwości, 
nastawiona na modę, beauty i glamuuuur...


Pomysł jest prosty:
1) malowanie paznokci


tutaj

Dostępne są lakiery, których nie trzeba zmywać zmywaczem do paznokci - można je zdrapać. Takie zakupiłam dla dziewczynek.

2) tatuaże 
tutaj

Zamiast naklejania - malowanie specjalnymi pisakami do robienia tatuaży.

3) malowanie buź

Tu jeszcze nie wiem dokładnie - czy pozwolić się Młodym wymalować szminkami itd. Czy też pomalować im buzie farbkami...

4) wykonywanie ozdób 
(bransoletki lub korale)




Zestawów do robienia ozdób jest mnóstwo na rynku,
np. tutaj

5) sesja zdjęciowa
np. z wykorzystaniem takich gadżetów, które właściwie można wykonać samemu:


tutaj

6) kolorowanie modelek



7) pokaz mody dla rodziców

pomysł pochodzi stąd:



Ale - bądźmy szczere - nie mam zamiaru dać się aż tak zwariować. 
Jako przesłonę, przez którą modelki będą wchodzić, można użyć takiej lamety:

tutaj 

Można się ewentualnie pokusić o rozwiniecie dywanu lub zakup taniego (w shopie niemieckim jest on naprawdę śmiesznie tani) dywanu na imprezy:



Podobne inspiracje:




Jako dziecko brałam udział w urodzinach, na których spontanicznie zorganizowaliśmy pokaz mody. I to były najlepsze urodziny, na jakich byłam. Mama solenizantki nagrywała pokaz na video. Potem oglądaliśmy nasz film z wypiekami na twarzy. Jako że pokaz był spontaniczny, nic nie było udekorowane: gołe ściany, łysa podłoga itd. W gruncie rzeczy jest więc to pomysł nie wymagający ŻADNYCH kosztów. Wystarczy udostępnić tylko ubrania własnego dziecka. I koniec.

Mój plan jest taki, że nagram pokaz dzieci przy pomocy zwykłego aparatu fotograficznego i złożę z tego filmik. Być może dojdą do tego migawki z całych urodzin. Potem tylko zgrać na płytki i kilka dni po urodzinach dać dzieciom w prezencie jako pamiątkę.

Chyba wystarczy...


W temacie dekoracji:



Cała seria - talerze, kubki, ozdóbki itd - dostępna tutaj


Narzuty na krzesła - do wykorzystania na tysiącu następnych imprez: tutaj


Bardziej drapieżne ozdoby - bardziej pod temat beauty:



cała seria tutaj



Fajne pomysły na Paris-Party zbieram na Pinterescie.

Zaglądajcie i dajcie się zainspirować!

Na blogu Paseczki, kropeczki znajdziecie dalsze pomysły oraz dekoracje do pobrania.

Zajrzyjcie też na ten blog.

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym pokazem mody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cały dysk takich inspiracji, a moja córcia zrobiła mi psikusa i zrezygnowała w tym roku z przyjęcia urodzinowego, na rzecz wyprawy do teatru ;) Co zrobić, dzieci rosną i zmieniają im się gusta.
    Na takie przyjęcie z pokazem mody sama bym chętnie przyszła! Świetny pomysł i wrażenia po nim pewnie będą niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo gdyby moja corka zechciala laskawie zamienic przyjecie urodzinowe na wyjscie do teatru.....

      Usuń
  3. Jestem zdumiona - przyjęcie w lipcu, a Ty już w kwietniu masz wszystko rozpracowane, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty! Jakie rozpracowane! Kilka pomyslow, killka gadzetow... Jazda to sie zacznie, jak trzeba bedzie wszystko urzeczywistnic. Boje sie tego momentu. Urodziny Sary to kazdego roku stresssss I co roku obiecuje sobie, ze go zminimlizuje przez wczesne planowanie i wykonanie... Nigdy mi sie nie udalo- zawsze bylo na ostatnia chwile, improwizowane i w ogole nie takie, jak myslalam, ze bedzie...

      Usuń
  4. świetny dziewczyński pomysł na urodzinowe party ...zwłaszcza, że to już młode damy i jestem pewna, że zorganizujesz Sarze i koleżankom niezapomniany dzień :)

    OdpowiedzUsuń